ponedjeljak, 15. studenoga 2010.

Filmovi

Najraža vrsta filma su mi horori. No samo oni koji nisu previše animirano napravljeni. Jedan od najboljih ujedno i najstrašniji horor koji sam gledao je Paranormal activity. Radi se o demonu koji proganja jednu curu i na kraju uđe u nju. Također su mi dobri i akcijski i komedijski filmovi. Jedan od najboljih akcijskih filmova mi je Ttransformers film ima vrlo dobru radnju i transformeri izgledaju kao što bi izgledali i u pravom svijetu. A jedan od naj komedija mi je Four Lions. Film je urnebesno smiješan no na kraj svi glavni glumci poginu. Ja jako volim gledati filmove i uživam u njima. A oni koji ovo čitaju preporučujem im ove filmove da pogledaju: Harry Potter i princ miješane krvi, Transformersi 1 i 2 dio, Paranormal activity, Four lions, Sotona, Van Helsing, The Fourt Kind i još mnogo njih al mi ih se neda nabrajat.

3 komentara: