srijeda, 3. studenoga 2010.

Moj najbolji prijatelj

Moj najbolji prijatelj je Krešo. Upoznali smo se kada sam došao u školu Mihaela Šiloboda i od tada smo najbolji prijatelji. Slični smo po tome što obožavamo igrat igrice na računalu i play stationu. No on igra troduplo više nego ja ali nema veze. Krešo je prijatelj kakvog bi svatko trebao imati zato što znam da me neće ostaviti na cjedilu nego pomoći kad got treba. Krešo i ja skoro na svakom satu sjedimo zajedno i pomažemo jedan drugome. Krešo živi u Falašćaku a ja u Rakovom Potoku tako da se ne vidimo baš često osim u školi. Krešo je vrlo pametan i zna raditi svašta na računalu. No nije neki tip za sportove i pjevanje. Krešo je meni najbolji prijatelj i nebi ga mjenjao nizašto.

2 komentara:

  1. 1. Ne igram troduplo više od tebe.
    2. Ne živim u Podgrađu.
    3. Moj tip sporta je F1

    OdgovoriIzbriši