nedjelja, 14. studenoga 2010.

Rakov Potok


Rakov Potok je selo u kojem sam odrastao. Nalazi se pokraj Zagreba. U njemu živim od kad sam se rodio.  Ima oko 1 000 stanovnika. Meni je ljepše živjeti na selu nego u gradu i nikada nebi mijenjao Rakov Potok za neko drugo selo. U njemu ima mnogo ulica i puteva. Ja živim u školskoj ulici. Rakov Potok 
je u zagrebačkoj županiji. No spada u općinu Samobora. Površina je 6, 82 km (kvadratnih). U njemu se nalazi jedno nogometno igralište, kulturno umjetničko društvo (kud), mnogo raznoraznih dućana i firmi. Dakako ima i crkva Presveto Srce Isusovo u koju idem redovito. Prije sam tu išao i u školu no razredi su od 1 do 4 pa sam mora ići negdje drugdje od 5 do 8. To je vrlo lijepo selo i ima mnogo polja i ravnica. Jednostavno ga volim i nikada ga nebi srušio.

1 komentar: