ponedjeljak, 15. studenoga 2010.

Kolači


Kolač je vrlo ukusno i slatko jelo. Ja ih jedem vrlo često. Na svijetu ima mnogo vrsta kolača onih ukusnih i onih koji baš i nisu ukusni. Večina je od čokolade i voća no ima i mnogo drugih sastojaka. Skoro svi se poslužuju kao hladni desert. Moja teta je slastičarka i uvijek ima kod kuće nešto kolača. Pa kad ja dođem kod nje ponudi me sa raznim vrstama no ne volim ih baš sve. Ja najviše volim voćne kocke. Neki kolači su slični tortama no nisu isti. Torte su okrugle, a kolači kockasti. Torte su po meni finije od kolača. Ja kolače uvijek mogu jest i nikad ih se ne zasitim.

3 komentara:

  1. Thanks a lot for sharing and I have some special things for you. If you are in free time, sushi games; cross the line game will be a perfect choice we recommend to you. With nice graphic style, high-quality interface and smooth animation, this game don’t let you be disappointed for sure.
    Beside, you can try free second grade math games, it is an addictive game which receives much love from players over the world. Now, you can completely play this addicting fun game on your mobile. Have fun!!!!

    OdgovoriIzbriši