nedjelja, 14. studenoga 2010.

Igrice

Ja sam jako volim igrati raznovrsne igre, a pogotovo one s autima i strateške. Jedna od najboljih igra s autima mi je Forza motorsport. A od strateških Red alert 3. 

Red alert 3 je strateška igrica za PC. Radnja se zbiva u budućnosti i vrlo je realno napravljena.

Forza motorsport 3 je igrica za playstation 3 i xbox360. Ja je igram na xbox-u 360 i vrlo je dobra i ima vise od 5000 raznovrsnih automobila.

Igre koje volim su i pucačine. Jedna od najboljih mi je Modern Warfare 2 . Radnja igrice je treći svjetski rat i vrlo je lagana.



Najbolje igre koje sam do sada igro su mi Red alert 3, Modern Warfare 2, Forza Motorsport 3, Resident Evil 5, Star Wars The Force Unleashd, Gears Of War 2 itd. Ja jednostavno volim igrice i nikada ih neću prestat igrat.

1 komentar: